سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات

دفتر امین. ابتکاری جدید از بسیج دانش آموزی فارس.

بسم رب المهدی...
 در آستانه آغاز سال تحصیلی و با هدف پاسخ به دغدغه خانواده ها در دسترسی به لوازم التحریر متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی اولین دفتر مشق(امین) با رویکرد آموزش سبک زندگی اسلامی توسط بسیج دانش آموزی استان فارس منتشر شد.
محمد جعفر دوستدار مسول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس با اعلام این مطلب گفت: در این دفتر که به دو صورت فنری و چسبی و در چهار طرح متنوع منتشر شده است دانش آموز در هر صفحه با یک حدیث یا جمله از بزرگان آشنا می شود. علاوه بر این در این دفتردعای تقویت حافظه، دعای مطالعه و ذکر ایام هفته پیش بینی شده است.اگر می خوای دفترا رو ببینی برو به     
دوستدار ادامه داد: شیوه مطالعه دروس نیز از جمله نکاتی است که در بسیاری از موارد به دلیل عدم آگاهی دانش آموزان سبب افت تحصیلی شده است و در این دفتر تلاش گردیده به صورت مختصر و مفید ارائه گردد.
ایشان از ارائه دو جدول جهت محاسبه اعمال و ارزیابی خود در این دفتر خبر داد و گفت این جداول به عنوان الگو مطرح شده و برای علاقمندان  به پیشرفت معنوی و مادی بسیار راهگشاست.
در این دفتر که در مرحله اول به صورت صد برگ منتشر شده است علاوه بر موارد فوق دعای وضو با قابلیت جدا شدن و نصب در محل وضوخانه و خاطراتی از شهید علم، شهید مصطفی احمدی روشن تعبیه شده است.
وی در پایان در خصوص نحوه سفارش دفتر نیز گفت علاقمندان به ترویج این فرهنگ می توانند با شماره 09171306799 مدیر فروش تماس حاصل فرمایند.
دوستدار در پایان اظهار امیدواری کرد این آغاز مبارک با کمک همگان شروع حرکت های نو و تازه ای را در پی داشته باشد.