سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات

اعزام بیش از 15 هزار دانش آموز پسر به اردوهای راهیان نور

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس گفت: نخستین کاروان راهیان نور دانش اموزان پسر استان از 13 مهرماه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.

 محمد جعفر دوستدار با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از مهمترین راه های مقابله با جنگ نرم دشمن است و نقش مهمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارد، گفت: نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر استان از 13 مهرماه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس انجام می شود.

وی افزود:  بیش از 15000 دانش آموز پسر سال دوم دوره متوسطه که درس آمادگی دفاعی را در سال تحصیلی 93-92 دارند در قالب کاروان 33 از 13 مهرماه تا 20 آبان ماه سال جاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می شوند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فجر استان گفت: خروجی کار در انتقال ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل نو بسیار موثر خواهد بود.

دوستدار در ادامه به برنامه ریزی‌های موثر در جهت تامین امنیت کاروان‌های راهیان نور و بسته های فرهنگی اشاره کرد و گفت : علاوه بر بسته های آموزشی برای هر دستگاه اتوبوس6 نفر به عنوان مسئول اجرایی همراه اتوبوس شامل یک نفر مسئول اتوبوس،یک نفر روحانی، یک نفر راوی ، یک نفر مربی پرورشی ، نفر مربی آمادگی دفاعی و یک نفر فرهنگی که از افراد با تجربه و آموزش دیده هستند پیش بینی شده است تا خاطره ای خوش و ماندگار را در ذهن شرکت کنندگان بر جای گذارد.

 

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در خاتمه از همراهی و همکاری صمیمانه آموزش و پرورش و سازمان اردویی استان  قدردانی و ابراز امیدواری کرد که اعزام اولین کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس روز 13 مهرماه از شیراز با حضور و بدرقه مسئولان استانی صورت پذیرد.