سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات

پایداری مقتدرانه پی مستحکم نرمش قهرمانانه...

بسم رب المهدی...

اگر امروز به جایی رسیدیم که رهبر معظم انقلاب مجوز نرمش قهرمانانه را صادر کند و روحانی را با اختیارات تام به آمریکا بفرستد، اگر امروز آمریکا در بدر به دنبال نشستن پشت میز مذاکره است وافسران - بی بی سی فارسی: احمدی ن‍ژاد و رهبر معظم ایران بر سر موضوع هسته‌ای اختلاف دارند/ پاسخ جالب جلیلی به شیطنت خبرگزاری سی‏ ان‏ ان

 مدام خودش را به مذاکرات علاقمند نشان می دهد و برای ملاقات اوباما و روحانی برنامه ریزی می کند، تنها یک دلیل دارد؛ این آمریکا و غرب همان هایی هستند که 3 سال بعد از بازگشایی سانتریفیوژهای هسته ای مذاکرات را به پیش شرط منوط می کردند و ادامه مطلب...

مشروح سخنان رئیس جمهور در شب گذشته.

بسم رب المهدی....

سخنرانی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در شصت‌‌ و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، آغاز شد.

 

متن سخنان رییس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین و الصلوة و السلام علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین

آقای رئیس،آقای دبیرکل! عالیجنابان، خانم ها و آقایان! ادامه مطلب...

آوارگی بیش از 3500 کودک بیسرپرست سوری در کشورهای همجوار سوریه.

بسم رب المهدی...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، «احمد» کودک 6 ساله، به همراه دیگر برادرانش در یکی از پیاده‌روهای شهر «بیروت»، پایتخت لبنان آدامس می‌فروشد.

در چهره‌اش نشانه‌های آوارگی و گرسنگی نقش بسته و همانند کودکان دیگر عادی به نظر نمی‌رسد، به امید خرید یکی از آدامس‌هایش به دنبال عابران راه می‌افتد تا بتواند از این رهگذر اندکی از شدت آوارگی و بی‌خانمانی خود بکاهد، آوارگی که در نتیجه بر افروخته شدن شعله‌های جنگ، دامن این کودک را گرفته است.

در خیابان دیگری در «امّان»، پایتخت اردن کودکی که سنش به 4 سال نمی‌رسد، دستان خود را برای فروش گل به سمت عابرین پیاده دراز می‌کند؛ در لباس‌های وی نشانه‌های آوارگی به خوبی دیده می‌شود.

«سمیر» 10 ساله نیز از جمله کودکانی است که جنگ در سوریه، او را به ترک کلاس درس و کار در آوارگی و غربت مجبور کرده است.

«خالد» که نتوانسته است، بعد از آواراگی‌اش در اردن به مدرسه بازگردد، برای گذراندن زندگی و تامین قوت روزانه‌اش وقت خود را صرف فروش چای برای عابرین پیاده  می‌کند.

 

 

 

 

ادامه مطلب...